Підприємство здатне видавати 240 тон асфальту на годину і повністю забезпечує дорожників якісним робочим матеріалом.
Але перед тим, як потрапити на місце ремонту, асфальт необхідно «приготувати». І багато часу для цього не потрібно. Увесь процес швидкий та автоматизований.
Спершу навантажувач засипає щебінь. Той стрічкою прямує до сушильного барабану, де нагрівається до потрібної температури.
«Потім нагрітий матеріал за допомогою елеватора подається на розсіювальний грохот, де матеріал фасується по фракціям. Далі матеріал потрапляє, згідно рецепту, у змішувач, куди подається бітум, мінеральний порошок та інші добавки, які передбачені рецептом», - розповідає начальник виробництва Віктор Ханберов.
І ось, менш ніж за годину, можна завантажувати асфальт у машину. За усім із пультової спостерігають фахівці. Суміш нагріта до 165-ти градусів. Аби матеріал продовжував жити і якісно ліг на дорозі, його треба доправити якомога швидше.
Такий завод розташований у Новомосковську і належить компанії «Будінвест Інжиніринг». Фахівці працюють із сучасним імпортним обладнанням і повністю забезпечують дорожників різними типами асфальту.
«Сучасний завод «Marini TopTower-3000», ми маємо можливість випускати всі типи і марки асфальтобетону при потужності 240 тон на годину. Ми обслуговуємо повністю Новомосковський район і Синельниківський. Випускаємо дуже якісну продукцію і при цьому маємо мінімальні викиди шкідливих речовин», - говорить заступник директора з виробництва Сергій Ісаєнко.
Усього компанія «Будінвест Інжиніринг» має п’ять власних асфальтних заводів у Дніпропетровській області, що дозволяє дорожникам значно швидше і якісніше будувати та ремонтувати шляхи нашого регіону.
- Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь